بین‌المللی آنلاین کاملا ایرانی، پس از گذراندن دوره‌های تولید و تست، هم اکنون برای استفاده‌ در شبکه اینترنت قرار دارد.

به گزارش الفبا همه مراحل تولید بازی استراتژیک آنلاین عصر پادشاهان شامل زیر ساخت‌ها، موتور بازی، لایه ارتباطی و لایه نمایشی با تکیه بر دانش متخصصان جوان ایرانی در شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان در مدت ۳ سال تولید شده است.

بازی عصر پادشاهان به دلیل تکنولوژی پیشرفته به‌کار رفته در تولید آن، مورد تحسین هیئت داوران نمایشگاه بین المللی بازی‌های اروپا GamesCOM2011 در بخش speaker corner قرار گرفت.

این بازی تا کنون در نمایشگاه‌های بازی‌های اروپا واقع در شهر کلن آلمان و نمایشگاه بازی‌‌های آسیا در کشور امارت، معرفی شده است و در مدت کوتاهی توجه بسیار از منتشرکنندگان بزرگ بازی جهان را به خود جلب کرده است.

این بازی در ایران نیز موفق به کسب مجوزهای لازم از وزرات ارشاد و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شده است. به دلیل ماهیت این بازی، بازیکنان از هر جا و از طریق هر نوع کامپیوتر، تبلت و یا گوشی تلفن همراه، و بدون نیاز به دانلود و نصب هیچ نرم افزاری، می‌توانند پا به دنیایی پر از اتفاقات جالب و هیجان انگیز عصر پادشاهان بگذارند و از بازی لذت ببرند.

خوشبختانه همانطور که انتظار می‌رفت این بازی در مدت کوتاهی که از معرفی اولیه‌اش در ایران می‌گذرد، با استقبال چشمگیری از سوی نوجوانان ایرانی مواجه شده است و در کمتر از ۲ ماه آمار بازیکنان فعال آن به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده است.

این بازی از سطح گرافیکی بسیار بالایی نسبت به رقبای خارجی خود برخوردار است و به دلیل داشتن سناریوی جدید، جذاب و بر پایه صلح جهانی، به راحتی توانسته جای خود را در بازار سنگین بازی‌های رایانه در ایران و اروپا باز نماید.

این امر نه تنها از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند، بلکه با آغاز انتشار رسمی نسخه‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و برزیلی، برای کشور ارز آوری نیز خواهد داشت.

عصر پادشاهان را اینجا ببینید و بازی کنید.

 

(Visited 52 times, 1 visits today)